Regulamin Sklepu Internetowego
§1. Postanowienia ogólne
- Vape Drop Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Świdnicy (kod pocztowy: 58-100), przy ul. Westerplatte 72; wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000998124, NIP: 8842815439, REGON: 523449146, zwany dalej Sprzedawcą, jest podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem strony internetowej www.vapedrop.pl i jej podstronach, zwanej dalej Sklepem Internetowym.
- Sprzedawca umieszcza w Sklepie Internetowym towary ze swojej oferty.
- Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem Konta Klienta, – część Sklepu Internetowego, w ramach której Klient może korzystać z wybranych funkcjonalności wskazanych w Regulaminie.
- Dla uzyskania Konta Klienta wymagana jest Rejestracja.
- Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu Konta Klienta, dokonana przez Klienta i/lub na zlecenie Klienta, oraz potwierdzona przez Sprzedawcę, z wykorzystaniem narzędzi udostępnionych w Sklepie Internetowym.
- Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu Internetowego dokonuje tylko sprzedaży hurtowej podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą i do każdego zamówienia wystawia fakturę VAT („Klient”).
- Korzystanie z usług Sklepu Internetowego oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
- Sprzedawca zastrzega prawo modyfikowania technicznego sposobu realizacji funkcjonalności Sklepu Internetowego, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień, a także odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych.
- Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw przysługujących Klientom na podstawie ogólnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności k.c.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych, w tym również informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w plikach cookies oraz innych podobnych technologiach internetowych, znajdują się w Polityce Prywatności.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami;
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
- Prawo telekomunikacyjne - ustawa z dnia16 lipca 2004 r. (tj.: Dz.U. z 26 lutego 2014 r. poz. 243).
- Ustawa o podatku od towarów i usług - ustawa z dnia 11 marca 2004 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn.zm.).
§2. Definicje
- Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- formularz rejestracyjny – formularz dostępny na stronie internetowej www.vapedrop.pl umożliwiający utworzenie Konta;
- formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej www.vapedrop.pl umożliwiający złożenie Zamówienia;
- koszyk – jedna z funkcjonalności sklepu zapewniająca możliwość zapisywania i wyświetlania produktów, których zamówieniem jest zainteresowany Klient, w tym również pozwalająca na modyfikację danych zamówienia (na etapie przed złożeniem zamówienia przez Klienta);
- klient – przedsiębiorca rozumiany jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą we własnym imieniu, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
- konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach;
- odrębne regulaminy – odrębne regulaminy zamieszczone na stronie www.vapedrop.pl regulujące dalsze kwestie, które nie zostały szczegółowo uregulowane w niniejszym Regulaminie, w tym w szczególności funkcjonalności usługi;
- produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
- regulamin - niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
- serwis - zorganizowana platforma informatyczno-informacyjna podłączona do sieci Internet umożliwiająca korzystanie z mechanizmów informatycznych oraz informacji opracowanych przez Vape Drop oraz podmioty trzecie, dostępna pod adresem internetowym www.vapedrop.pl ;
- sklep internetowy - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.vapedrop.pl ;
- usługodawca - Vape Drop Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Świdnicy (kod pocztowy: 58-100), przy ul. Wrocławskiej nr 8a; wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000998124, NIP: 8842815439, REGON: 523449146, wpłaconym w całości, z którą można się skontaktować: pisemnie, kierując korespondencję na adres: Vape Drop Sp. z o.o., ul. Westerplatte 72, 58-100 Świdnica, adres poczty elektronicznej: kontakt@vapedrop.pl , numer telefonu kontaktowego: (+48) 536 731 746 (opłata jak za połączenie standardowe - wg cennika właściwego operatora) oraz w inny sposób wskazany na stronie www.vapedrop.pl ;
- treści - treści udostępnione w ramach Serwisu, w tym w szczególności utwory chronione prawem autorskim, znaki towarowe, oprogramowanie, bazy danych oraz inne materiały, w tym m.in. elementy graficzne, teksty, materiały wideo, jak również ich wybór i zestawienie w Serwisie;
- umowa sprzedaży – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;
- usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu;
- usługobiorca – przedsiębiorca rozumiany jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą we własnym imieniu, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej;
- zamówienie - oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkty, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży (ułatwienie techniczne). Dotyczy to również sytuacji, gdy Sprzedawca w ramach funkcjonalności Sklepu Internetowego z obiektywnych (rzeczowo uzasadnionych) przyczyn uzależnia zawarcie lub treść Umowy Sprzedaży danego Produktu od zawarcia innej Umowy Sprzedaży z uwagi na bezpośredni związek pomiędzy Produktami. Zamówieniu może zostać nadany jeden numer, a wszystkie oferty będą procedowane równolegle. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży (patrz powyżej).
§3. Zasady i warunki korzystania
ze sklepu internetowego
- Sprzedawca nie jest dostawcą „Internetu” ani dostawcą innych publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych. Klient we własnym zakresie powinien uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, za pomocą którego możliwy jest kontakt ze Sklepem Internetowym i korzystanie z jego funkcjonalności.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, m.in. poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej;
- niepodejmowania czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta;
- korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z przepisami prawa oraz Regulaminem, w tym niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa;
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i wszelkich przysługujących im praw;
- Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za swoje czynności wykonane w Sklepie Internetowym.
3.Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym składania Zamówień, jak również może ograniczyć dostęp Klienta do Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w szczególności w następujących przypadkach:
- podania przez Klienta danych wprowadzających w błąd lub naruszających prawa osób trzecich;
- naruszania przez Klienta dóbr osobistych, w szczególności innych Klientów;
- działań lub zaniechań sprzecznych z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego np. poprzez uporczywe, kilkukrotne składanie Zamówień nieodbieranie Produktów.
- Sprzedawca może prowadzić testy nowych funkcjonalności lub rozwiązań technicznych Sklepu Internetowego. Informacje o nich będą umieszczane w Sklepie Internetowym, jeśli będą wpływać na prawa i obowiązki Klientów.
- Rozmowy telefoniczne z Klientem mogą być nagrywane przez Sprzedawcę w celach informacyjnych, dowodowych, a także w związku ze składaniem przez Klienta Zamówień. W przypadku kiedy Klient nie wyraża zgody na nagrywanie rozmów telefonicznych powinien przerwać połączenie.
- O ile inne postanowienia Regulaminu nie stanowią inaczej, prawa wyłączne do treści udostępnianych w Sklepie Internetowym, w szczególności prawa autorskie, oznaczenia Sklepu Internetowego, znaki towarowe do których prawa przysługują Sprzedawcy, oraz inne prawa własności intelektualnej podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
- Klienci mogą w każdym czasie, bez ponoszenia kosztów uzyskać dostęp do Regulaminu za pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego w Sklepie Internetowym.
- Sprzedawca wykorzystuje pliki typu cookies w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem przez Klienta ze Sklepu Internetowego w celu:
- utrzymania sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej podstronie Sklepu Internetowego ponownie wpisywać Loginu i Hasła;
- dostosowania i optymalizacji Sklepu Internetowego do potrzeb Klientów;
- tworzenia statystyk oglądalności podstron Sklepu Internetowego;
- personalizacji przekazów marketingowych;
- zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności działania Sklepu Internetowego;
- Niektóre podstrony Sklepu Internetowego oraz inne środki komunikacji z Klientami mogą zawierać tzw. „web beacons” (tzw. elektroniczne obrazki, zwane również jako puste gify). Web beacons pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP (Internet Protocol) komputera, na którym załadowana została strona, na której web beacon został zamieszczony, adres URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w cookies, w celu oceny efektywności reklam;
- W przypadku wydania strony internetowej Sklepu Internetowego w wersji z przeznaczeniem na urządzenia mobilne nie wszystkie funkcjonalności lub treści Sklepu Internetowego mogą być dostępne analogicznie jak w wersji klasycznej.
- Każda ze Stron w każdym czasie i bez podania przyczyn samodzielnie rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną nawiązaną telefonicznie, rozłączając połączenie telefoniczne, z zastrzeżeniem zachowania przez drugą Stronę praw nabytych przed rozwiązaniem takiej umowy.
- Klient, który posiada Konto Klienta rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną samodzielnie usuwając Konto Klienta, składając taką dyspozycje na jego podstronie albo zgłaszając żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia Sprzedawca żądania usunięcia Konta Klienta, rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 14 dni.
- Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu oraz w wyniku bezskutecznego wezwania Klienta do zaprzestania naruszeń w terminie 1 dnia roboczego.
- Sprzedawca ma prawo zrezygnować z utrzymywania Konta Klienta lub dowolnej jego funkcjonalności.
- W przypadku rezygnacji przez Sprzedawcę z utrzymywania Konta Klienta, Sprzedawca nie zapewnia archiwizacji historii zakupów ujawnionej w Koncie Klienta.
§4. Zamówienia
- Klient w Sklepie Internetowym może złożyć Zamówienie na wybrane Produkty. Umowa sprzedaży Produktów zostanie zawarta wraz z otrzymaniem przez Klienta wiadomości e-mail o treści Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia.
- Przy każdym produkcie określana jest minimalna ilość tego Produktu konieczna do złożenia zamówienia.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu w Sklepie Internetowym należy wybrać Produkt dostępny w Sklepie Internetowym i złożyć Zamówienie, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o informacje wyświetlane w Sklepie Internetowym.
- Złożenie Zamówienia możliwe jest po akceptacji Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
- Podstawą do realizacji złożonego przez Klienta zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza znajdującego się w końcowym etapie składania zamówienia. Wymagane jest prawidłowe wypełnienie wszystkich pól formularza. Informacja o dostępności Produktu jest każdorazowo podawana przy Produkcie lub w trakcie kontaktu z Klientem.
- Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną wiadomość e-mail, którą wysyła Klientowi. Wiadomość zawiera treść umowy sprzedaży, w szczególności: numer i datę zamówienia, dane stron umowy, główne cechy zamówionego towaru, łączną cenę wraz ze sposobem i terminem jej zapłaty, miejsce, sposób i koszty dostawy a ponadto dane niezbędne do zapłaty ceny i kosztów dostawy. Z chwilą wysłania tej wiadomości Klientowi następuje zawarcie umowy sprzedaży.
- Szczegółowe dane do płatności za złożone zamówienie znajdują się w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia pod linkiem „Szczegóły zamówienia”.
- Zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności, chyba, że Strony postanowią inaczej.
- Sprzedawca może świadczyć na rzecz Klienta nieodpłatne usługi polegające na informowaniu Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail i/lub SMS o bieżącym statusie Zamówienia.
- Zamówienie zostanie zrealizowane, pod warunkiem dostępności Produktów. W przypadku niedostępności Produktu Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania na realizację Zamówienia, z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich realizacji lub o anulowaniu Zamówienia z powodu trwałego braku Produktów.
- Sprzedawca wystawia w Sklepie Internetowym faktury w tradycyjnej papierowej lub w formie elektronicznej w formacie PDF. Sprzedawca przesyła fakturę elektroniczną Klientowi na adres e-mail podany Sklepie Internetowym, w terminie do 7 dni od daty wydania Towaru lub w formie papierowej wraz z Towarem.
- Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania, aż do wyczerpania zapasów.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn technicznych (wadliwego działania systemów, sieci, itp.) jednak po zidentyfikowaniu błędu dołoży wszelkich starań, aby go naprawić.
- Warunkiem zrealizowania zamówienia jest występowanie towaru w magazynie i/lub u dostawców Sprzedawcy.
- W wypadku braku zamówionego towaru w magazynach, Klient będzie o tym informowany.
- Przedstawione na stronie zdjęcia, ceny czy opisy przedmiotów nie stanowią oferty rozumianej na podstawie art. 66 Kodeksu Cywilnego i są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy sprzedaży.
§5. Sposób i terminy zapłaty ceny
- W Sklepie Internetowym są podawane zarówno ceny netto jak i brutto (z podatkiem VAT).
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
- Sklep internetowy zapewnia Klientowi następujące sposoby zapłaty:
- zapłata przelewem tradycyjnym - Klient zleca wykonanie przelewu bezpośrednio na numer rachunku bankowego Sprzedawcy. W takim wypadku standardowy termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy;
- zapłata przelewem elektronicznym – Klient zleca wykonanie przelewu bezpośrednio na numer rachunku bankowego Sprzedawcy za pośrednictwem operatora płatności internetowych Przelewy24, PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014;
- zapłata gotówką za pobraniem – wyłącznie po wcześniejszym indywidualnym uzgodnieniu ze Sprzedawcą. Opcja ta dotyczy wyłącznie przesyłek realizowanych na terenie Polski. Wybierając tą metodę Klient obciążany jest dodatkowo kosztem pobrania wg stawki określanej przez przewoźnika.
- Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT oraz faktur korygujących w formie elektronicznej - jako pliki w formacie pdf - na wskazany w złożonym zamówieniu adres poczty elektronicznej lub na adres, z którego zamówienie było składane.
- Kontrahent dokonujący zakupów na stronie firmowej Vape Drop sp. z o.o., "tj https://vapedrop.pl/" wyraża zgodę na przesyłanie w razie konieczności wszelakich pism na przykład "faktury, wezwania do zapłaty itd." wspomniane pisma zostaną przesłane na podany przy rejestracji adres mailowy a potwierdzenie przesłania pism zostanie dostarczony przez drogę telefoniczną oraz drogę elektroniczną. Ma to na celu należycie poinformować Kontrahenta o przesłaniu mu dokumentów.
§6. Koszty, sposób i terminy dostawy
- W Sklepie Internetowym są dostępne następujące sposoby dostawy/odbioru towarów:
- przesyłka kurierska za pośrednictwem InPost sp. z o.o. z siedzibą ul. PANA TADEUSZA 4 30-727 KRAKÓW , wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przezSĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000028368, posiadająca NIP: 6793108059, kapitał zakładowy: 116 278 450,00 ZŁ PLN;
- towar może być wydany w jednostce organizacyjnej Sprzedawcy pod adresem: ul. Westerplatte 72, 58-100 Świdnica, wyłącznie po wcześniejszym indywidualnym uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
- Koszt dostawy określany jest po przygotowaniu zamówienia na podstawie jego wagi, kubatury i ewentualnie innych cech charakterystycznych dla danej przesyłki.
- Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Klient. Termin dostawy przesyłki wynosi maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, chyba że w drodze indywidualnych ustaleń uzgodniono inny termin. Przewoźnik co do zasady doręcza przesyłki tylko od poniedziałku do piątku - za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy.
- W razie wykrycia naruszenia przesyłki przy jej wydawaniu, Klient powinien zażądać od dostawcy protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie przesyłki nie dające się zauważyć przy odbiorze, Klient powinien w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki zawiadomić o nich dostawcę.
§7. Odpowiedzialność
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy bądź ograniczenia techniczne, w tym szybkość przesyłu danych sprzętu komputerowego, urządzenia końcowego, systemu teleinformatycznego oraz infrastruktury telekomunikacyjnej, z których korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi korzystanie ze Sklepu Internetowego.
- Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie technicznej zgodności pomiędzy wykorzystywanym przez siebie sprzętem komputerowym lub urządzeniem końcowym oraz systemem teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym, a Sklepem Internetowym.
- Klient ponosi odpowiedzialność tak jak za własne działania lub zaniechania za działania lub zaniechania innego podmiotu, któremu umożliwia korzystanie ze Sklepu Internetowego za pośrednictwem własnego Konta Klienta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania ze Sklepu Internetowego Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, Regulaminem lub przyjętymi w tym zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.
- Sprzedawca zastrzega możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych funkcjonalności Sklepu Internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub rozbudowy bazy technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.
- Na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego Sklep Internetowy wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi w całości.
- W przypadku otrzymania towaru z wadą Klientowi przysługuje roszczenie reklamacyjne, wyłącznie w sytuacjach uzgodnionych ze Sprzedawcą.
- Sprzedawca nie jest gwarantem Towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej Towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane przy Towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru.
- Sprzedawane towary mogą być objęte gwarancją producenta, importera lub dystrybutora. O ile na dany towar została udzielona gwarancja, jej treść i warunki zostały umieszczone przy tym towarze w Sklepie Internetowym. Roszczenia z tytułu gwarancji należy kierować bezpośrednio do gwaranta
- VapeDrop Sp. z o.o nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody lub straty wynikające z przeterminowania produktów. Klien korzystający z naszych usług lub produktów wyraża zgodę na zwolnienie firmy z jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu.
§8. Zasady przetwarzania danych osobowych
- Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Sklep Internetowy wyłącznie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży, w szczególności skutecznego potwierdzenia otrzymania i przyjęcia zamówienia do realizacji oraz dostawy towaru pod wskazany przez Klienta adres, chyba że Strony postanowią inaczej.
- Klient ma prawo do wglądu w przechowywane przez Sprzedawcę dane osobowe, ich zmiany lub usunięcia.
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.
§9. Postanowienia szczególne związane
ze świadczeniem
usług drogą elektroniczną
- W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy, niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sklep Internetowy nieodpłatnie udostępnia klientom niniejszy Regulamin przed zawarciem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, także w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługują się usługobiorcy. W szczególności usługobiorcy mogą bez jakichkolwiek ograniczeń pobierać Regulamin ze strony www.vapedrop.pl jako plik w formacie html, zapisywać Regulamin na posiadanych nośnikach pamięci oraz wydrukować go w dowolnej ilości egzemplarzy.
- Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy są następujące:
- zawieranie umów sprzedaży on-line – w zakresie towarów sprzedawanych przez Sklep Internetowy;
- przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji, przebieg realizacji zamówienia, zwraca się o wystawienie opinii, komentarzy i ocen.
- Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, a w szczególności wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep Internetowy są następujące:
- połączenie z siecią Internet;
- przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia końcowego dokumentów hipertekstowych (HTML);
- adres poczty elektronicznej.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym.
- Warunki i tryb zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie umowy sprzedaży on-line oraz umowy o świadczenie usługi przesyłania wiadomości e-mail, w których Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji, przebieg realizacji zamówienia.
- Sklep Internetowy informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym związanych ważne jest, by Klient zaopatrzył swój sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje.
- Sklep Internetowy informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się Klient: cookies - są to krótkie pliki tekstowe, zawierające informacje, zapisywane w systemie informatycznym Klienta (tj. na urządzeniu końcowym, z którego dokonano połączenia ze Sklepem Internetowym), możliwe do odczytania przez Sklep Internetowy. Pliki te pozwalają na późniejszą identyfikację Klienta w razie ponownego połączenia z Klientem z urządzenia końcowego, na którym zostały zapisane. Cookies są wykorzystywane przez Sklep Internetowy w następujących celach: dla ułatwienia Klientowi korzystania z zasobów Sklepu Internetowego, w celu dostosowania wyglądu Sklepu Internetowego do oczekiwań i potrzeb konkretnego Klienta (tzw. personalizacja), w celu monitorowania ruchu na stronach Sklepu Internetowego, w tym porównania częstotliwości korzystania z określonych zasobów przez Klienta oraz w celach marketingowych. Klient ma prawo w każdym czasie wyłączyć „cookies”. Wyłączenie obsługi „cookies” jest możliwe w przeglądarce Klienta.
- Sklep Internetowy może przesyła Klientowi e-maile lub wiadomości SMS, w których potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji i przebieg realizacji zamówienia.
§ 10.Reklamacje
1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi towar zgodny z zamówieniem, który
jest wolny od wad.
2. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są
zamieszczone w Kodeksie Cywilnym w szczególności w artykułach od 556 do 576.
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli produkt ma wadę
fizyczną ukrytą zmniejszającą jego wartość lub użyteczność. Sprzedawca nie jest
odpowiedzialny za wady fizyczne ukryte, które powstały po wydaniu produktu
Zamawiającemu.
4. VAPE DROP nie udziela gwarancji na sprzedawane Towary oraz nie świadczy usług
posprzedażowych.
5. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w dowolnej formie, np. pisemnie na adres
siedziby Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@vapedrop.pl
6. Klient wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany do dostarczenia
wadliwego towaru na adres Sprzedawcy podany w § 3. Jeżeli ze względu np. na rodzaj towaru
jego dostarczenie przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest
udostępnić towar Sprzedawcy w miejscu, w którym towar ten się znajduje.
7. Produkty zgodne z warunkami zawartej umowy sprzedaży, nieposiadające żadnej wady
fizycznej nie podlegają reklamacji.
8. Sprzedawca ma prawo nie odebrać towaru zareklamowanego przez Klienta, jeżeli na
podstawie wstępnych informacji stwierdził że produkt nie nadaję się do reklamacji.
9. W celu złożenia reklamacji zalecane jest, aby Klient podał następujące informacje, jednak
niepodanie wskazanych danych nie wpływa na proces reklamacyjny, a jedynie może być
pomocny dla Sprzedawcy w toku rozpatrywania reklamacji:
- dane osoby zgłaszającej reklamację w celu kontaktu oraz dane Sprzedawcy,
- datę zakupu reklamowanego towaru oraz datę zgłoszenia,
- przedmiot reklamacji,
- żądanie Konsumenta.
10. W przypadku braku odpowiedzi przez Sprzedawcę na zgłoszenie reklamacyjne w terminie 30 dni kalendarzowych, reklamację uznaję się za zasadną. Po upływie wskazanego terminu
Sprzedawca nie może odmówić spełnienia żądania Konsumenta lub Przedsiębiorcy z
uprawnieniami Konsument.
§11. Postanowienia końcowe
- Kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 pod nr (+48)536 731 746 Kontakt drogą elektroniczną możliwy jest przez całą dobę za pośrednictwem adresu mailowego: kontakt@vapedrop.pl
- Sklep Internetowy zapewnia, że w każdym momencie na witrynie internetowej www.vapedrop.pl znajduje się aktualnie obowiązujący Regulamin.
- W wypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
- Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.
- Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
- Regulamin stanowi utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlega ochronie prawnej.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie znajdują odpowiednie zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
- Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie właściwy sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.