Regulamin Sklepu Internetowego
§1. Postanowienia ogólne
1. Vape Drop Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Świdnicy (kod pocztowy:
58-100), przy ul. Westerplatte 72; wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, IX
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000998124, NIP:
8842815439, REGON: 523449146, zwany dalej Sprzedawcą, jest podmiotem prowadzącym
sklep internetowy za pośrednictwem strony internetowej www.vapedrop.pl i jej podstronach,
zwanej dalej Sklepem Internetowym.
2. Sprzedawca umieszcza w Sklepie Internetowym towary ze swojej oferty.
3. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem Konta Klienta, – część Sklepu
Internetowego, w ramach której Klient może korzystać z wybranych funkcjonalności wskazanych
w Regulaminie.
4. Dla uzyskania Konta Klienta wymagana jest Rejestracja.
5. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu Konta Klienta, dokonana przez
Klienta i/lub na zlecenie Klienta, oraz potwierdzona przez Sprzedawcę, z wykorzystaniem narzędzi
udostępnionych w Sklepie Internetowym.
6. Sprzedawca za pośrednictwem Sklepu Internetowego dokonuje tylko sprzedaży hurtowej
podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą i do każdego zamówienia wystawia fakturę
VAT („Klient”).
7. Korzystanie z usług Sklepu Internetowego oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
8. Sprzedawca zastrzega prawo modyfikowania technicznego sposobu realizacji funkcjonalności
Sklepu Internetowego, stosownie do zakresu i warunków wynikających z posiadanych uprawnień,
a także odpowiednio do posiadanych możliwości technicznych.
9. Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw przysługujących Klientom na podstawie ogólnie
obowiązujących przepisów prawa, w szczególności k.c.
10. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych, w tym również informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych w plikach cookies oraz innych podobnych technologiach internetowych,
znajdują się w Polityce Prywatności.
11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
a) Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i
zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym
praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami;
b) Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz.
1204 ze zm.);
c) Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
d) Prawo telekomunikacyjne - ustawa z dnia16 lipca 2004 r. (tj.: Dz.U. z 26 lutego 2014 r. poz.
243);
e) Ustawa o podatku od towarów i usług - ustawa z dnia 11 marca 2004 r. (Dz. U. z 2011 r. Nr
177, poz. 1054, z późn.zm.).
§2. Definicje
1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
a. formularz rejestracyjny – formularz dostępny na stronie
internetowej www.vapedrop.pl umożliwiający utworzenie Konta;
b. formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie
internetowej www.vapedrop.pl umożliwiający złożenie Zamówienia;
c. koszyk – jedna z funkcjonalności sklepu zapewniająca możliwość zapisywania i
wyświetlania produktów, których zamówieniem jest zainteresowany Klient, w tym również
pozwalająca na modyfikację danych zamówienia (na etapie przed złożeniem zamówienia
przez Klienta);
d. klient – przedsiębiorca rozumiany jako osoba fizyczna prowadząca działalność
gospodarczą we własnym imieniu, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
e. konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie
teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym
informacje o złożonych Zamówieniach;
f. odrębne regulaminy – odrębne regulaminy zamieszczone na stronie www.vapedrop.pl
regulujące dalsze kwestie, które nie zostały szczegółowo uregulowane w niniejszym
Regulaminie, w tym w szczególności funkcjonalności usługi;
g. produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
h. regulamin - niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży oraz
zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Sprzedawcę za
pośrednictwem Sklepu Internetowego na rzecz Klientów. Regulamin określa prawa i
obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną,
niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca
2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn.
zm.);
i. serwis - zorganizowana platforma informatyczno-informacyjna podłączona do sieci
Internet umożliwiająca korzystanie z mechanizmów informatycznych oraz informacji
opracowanych przez Vape Drop oraz podmioty trzecie, dostępna pod adresem
internetowym www.vapedrop.pl ;
j. sklep internetowy - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod
adresem www.vapedrop.pl ;
k. usługodawca - Vape Drop Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w
Świdnicy (kod pocztowy: 58-100), przy ul. Westerplatte nr 72; wpisanej do Rejestru
Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000998124, NIP: 8842815439, REGON: 523449146,
wpłaconym w całości, z którą można się skontaktować: pisemnie, kierując korespondencję
na adres: Vape Drop Sp. z o.o., ul. Westerplatte 72, 58-100 Świdnica, adres poczty
elektronicznej: kontakt@vapedrop.pl , numer telefonu kontaktowego: (+48) 536 731 746
(opłata jak za połączenie standardowe - wg cennika właściwego operatora) oraz w inny
sposób wskazany na stronie www.vapedrop.pl;
l. treści - treści udostępnione w ramach Serwisu, w tym w szczególności utwory chronione
prawem autorskim, znaki towarowe, oprogramowanie, bazy danych oraz inne materiały, w
tym m.in. elementy graficzne, teksty, materiały wideo, jak również ich wybór i zestawienie
w Serwisie;
m. umowa sprzedaży – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a
Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;
n. usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na
rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu;
o. usługobiorca – przedsiębiorca rozumiany jako osoba fizyczna prowadząca działalność
gospodarczą we własnym imieniu, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca
z Usługi Elektronicznej;
p. zamówienie - oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy
Sprzedaży na odległość składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na
odległość, określające Produkty, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy
Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy
Sprzedaży. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta
Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży (ułatwienie techniczne). Dotyczy to również sytuacji,
gdy Sprzedawca w ramach funkcjonalności Sklepu Internetowego z obiektywnych
(rzeczowo uzasadnionych) przyczyn uzależnia zawarcie lub treść Umowy Sprzedaży
danego Produktu od zawarcia innej Umowy Sprzedaży z uwagi na bezpośredni związek
pomiędzy Produktami. Zamówieniu może zostać nadany jeden numer, a wszystkie oferty
będą procedowane równolegle. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy
Sprzedaży (patrz powyżej).
§3. Zasady i warunki korzystania
ze sklepu internetowego
1. Sprzedawca nie jest dostawcą „Internetu” ani dostawcą innych publicznie dostępnych usług
telekomunikacyjnych. Klient we własnym zakresie powinien uzyskać dostęp do stanowiska
komputerowego lub urządzenia końcowego, za pomocą którego możliwy jest kontakt ze
Sklepem Internetowym i korzystanie z jego funkcjonalności.
2. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, m.in.
poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
b. niepodejmowania działań takich jak rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym
niezamówionej informacji handlowej;
c. niepodejmowania czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji
nieprzeznaczonych dla Klienta;
d. korzystania ze Sklepu Internetowego zgodnie z przepisami prawa oraz Regulaminem, w
tym niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy
obowiązującego prawa;
e. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz
dla Sprzedawcy, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i
wszelkich przysługujących im praw;
f. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za swoje czynności wykonane w Sklepie
Internetowym.
3. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym
składania Zamówień, jak również może ograniczyć dostęp Klienta do Sklepu Internetowego,
ze skutkiem natychmiastowym, w szczególności w następujących przypadkach:
a. podania przez Klienta danych wprowadzających w błąd lub naruszających prawa osób
trzecich;
b. naruszania przez Klienta dóbr osobistych, w szczególności innych Klientów;
c. działań lub zaniechań sprzecznych z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa,
zasadami współżycia społecznego np. poprzez uporczywe, kilkukrotne składanie
Zamówień nieodbieranie Produktów.
4. Sprzedawca może prowadzić testy nowych funkcjonalności lub rozwiązań technicznych
Sklepu Internetowego. Informacje o nich będą umieszczane w Sklepie Internetowym, jeśli
będą wpływać na prawa i obowiązki Klientów.
5. Rozmowy telefoniczne z Klientem mogą być nagrywane przez Sprzedawcę w celach
informacyjnych, dowodowych, a także w związku ze składaniem przez Klienta Zamówień. W
przypadku kiedy Klient nie wyraża zgody na nagrywanie rozmów telefonicznych powinien
przerwać połączenie.
6. O ile inne postanowienia Regulaminu nie stanowią inaczej, prawa wyłączne do treści
udostępnianych w Sklepie Internetowym, w szczególności prawa autorskie, oznaczenia Sklepu
Internetowego, znaki towarowe do których prawa przysługują Sprzedawcy, oraz inne prawa
własności intelektualnej podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub
podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
7. Klienci mogą w każdym czasie, bez ponoszenia kosztów uzyskać dostęp do Regulaminu za
pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego w Sklepie Internetowym.
8. Sprzedawca wykorzystuje pliki typu cookies w celu gromadzenia informacji związanych z
korzystaniem przez Klienta ze Sklepu Internetowego w celu:
a. utrzymania sesji Klienta (po zalogowaniu), dzięki której Klient nie musi na każdej
podstronie Sklepu Internetowego ponownie wpisywać Loginu i Hasła;
b. dostosowania i optymalizacji Sklepu Internetowego do potrzeb Klientów;
c. tworzenia statystyk oglądalności podstron Sklepu Internetowego;
d. personalizacji przekazów marketingowych;
e. zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności działania Sklepu Internetowego;
9. Niektóre podstrony Sklepu Internetowego oraz inne środki komunikacji z Klientami mogą
zawierać tzw. „web beacons” (tzw. elektroniczne obrazki, zwane również jako puste gify). Web
beacons pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP (Internet Protocol)
komputera, na którym załadowana została strona, na której web beacon został zamieszczony,
adres URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje
zawarte w cookies, w celu oceny efektywności reklam.
10. W przypadku wydania strony internetowej Sklepu Internetowego w wersji z przeznaczeniem
na urządzenia mobilne nie wszystkie funkcjonalności lub treści Sklepu Internetowego mogą
być dostępne analogicznie jak w wersji klasycznej.
11. Każda ze Stron w każdym czasie i bez podania przyczyn samodzielnie rozwiązuje umowę o
świadczenie usług drogą elektroniczną nawiązaną telefonicznie, rozłączając połączenie
telefoniczne, z zastrzeżeniem zachowania przez drugą Stronę praw nabytych przed
rozwiązaniem takiej umowy.
12. Klient, który posiada Konto Klienta rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną samodzielnie usuwając Konto Klienta, składając taką dyspozycje na jego
podstronie albo zgłaszając żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w
przypadku zgłoszenia Sprzedawca żądania usunięcia Konta Klienta, rozwiązanie umowy
następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 14 dni.
13. Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie
natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu oraz w
wyniku bezskutecznego wezwania Klienta do zaprzestania naruszeń w terminie 1 dnia
roboczego.
14. Sprzedawca ma prawo zrezygnować z utrzymywania Konta Klienta lub dowolnej jego
funkcjonalności.
15. W przypadku rezygnacji przez Sprzedawcę z utrzymywania Konta Klienta, Sprzedawca nie
zapewnia archiwizacji historii zakupów ujawnionej w Koncie Klienta.
§4. Zamówienia
1. Klient w Sklepie Internetowym może złożyć Zamówienie na wybrane Produkty. Umowa
sprzedaży Produktów zostanie zawarta wraz z otrzymaniem przez Klienta wiadomości e-mail
o treści Potwierdzenie wpłynięcia zamówienia.
2. Przy każdym produkcie określana jest minimalna ilość tego Produktu konieczna do złożenia
zamówienia.
3. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Produktu w Sklepie Internetowym należy wybrać Produkt
dostępny w Sklepie Internetowym i złożyć Zamówienie, podejmując kolejne czynności
techniczne w oparciu o informacje wyświetlane w Sklepie Internetowym.
4. Złożenie Zamówienia możliwe jest po akceptacji Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
5. Podstawą do realizacji złożonego przez Klienta zamówienia jest prawidłowe wypełnienie
formularza znajdującego się w końcowym etapie składania zamówienia. Wymagane jest
prawidłowe wypełnienie wszystkich pól formularza. Informacja o dostępności Produktu jest
każdorazowo podawana przy Produkcie lub w trakcie kontaktu z Klientem.
6. Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia przez automatycznie generowaną
wiadomość e-mail, którą wysyła Klientowi. Wiadomość zawiera treść umowy sprzedaży, w
szczególności: numer i datę zamówienia, dane stron umowy, główne cechy zamówionego
towaru, łączną cenę wraz ze sposobem i terminem jej zapłaty, miejsce, sposób i koszty dostawy
a ponadto dane niezbędne do zapłaty ceny i kosztów dostawy. Z chwilą wysłania tej
wiadomości Klientowi następuje zawarcie umowy sprzedaży.
7. Szczegółowe dane do płatności za złożone zamówienie znajdują się w e-mailu
potwierdzającym złożenie zamówienia pod linkiem „Szczegóły zamówienia”.
8. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności,
chyba, że Strony postanowią inaczej.
9. Sprzedawca może świadczyć na rzecz Klienta nieodpłatne usługi polegające na informowaniu
Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail i/lub SMS o bieżącym statusie Zamówienia.
10. Zamówienie zostanie zrealizowane, pod warunkiem dostępności Produktów. W przypadku
niedostępności Produktu Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o czasie oczekiwania
na realizację Zamówienia, z prośbą o potwierdzenie woli dalszej ich realizacji lub o
anulowaniu Zamówienia z powodu trwałego braku Produktów.
11. Sprzedawca wystawia w Sklepie Internetowym faktury w tradycyjnej papierowej lub w formie
elektronicznej w formacie PDF. Sprzedawca przesyła fakturę elektroniczną Klientowi na adres
e-mail podany Sklepie Internetowym, w terminie do 7 dni od daty wydania Towaru lub w
formie papierowej wraz z Towarem.
12. Zamówienia są realizowane według kolejności ich otrzymania, aż do wyczerpania zapasów.
13. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane zamówienia z przyczyn
technicznych (wadliwego działania systemów, sieci, itp.) jednak po zidentyfikowaniu błędu
dołoży wszelkich starań, aby go naprawić.
14. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest występowanie towaru w magazynie i/lub
u dostawców Sprzedawcy.
15. W wypadku braku zamówionego towaru w magazynach, Klient będzie o tym informowany.
16. Przedstawione na stronie zdjęcia, ceny czy opisy przedmiotów nie stanowią oferty rozumianej
na podstawie art. 66 Kodeksu Cywilnego i są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy
sprzedaży.
§5. Sposób i terminy zapłaty ceny
1. W Sklepie Internetowym są podawane zarówno ceny netto jak i brutto (z podatkiem VAT).
2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
3. Sklep internetowy zapewnia Klientowi następujące sposoby zapłaty:
a. zapłata przelewem tradycyjnym - Klient zleca wykonanie przelewu bezpośrednio na numer
rachunku bankowego Sprzedawcy. W takim wypadku standardowy termin realizacji
zamówienia może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zaksięgowania płatności na
rachunku bankowym Sprzedawcy;
b. zapłata przelewem elektronicznym – Klient zleca wykonanie przelewu bezpośrednio na
numer rachunku bankowego Sprzedawcy za pośrednictwem operatora płatności
internetowych Przelewy24, PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-
198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego
przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o
kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru
krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod
numerem UKNF IP24/2014;
c. zapłata gotówką za pobraniem – wyłącznie po wcześniejszym indywidualnym uzgodnieniu
ze Sprzedawcą. Opcja ta dotyczy wyłącznie przesyłek realizowanych na terenie Polski.
Wybierając tą metodę Klient obciążany jest dodatkowo kosztem pobrania wg stawki
określanej przez przewoźnika.
4. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT oraz faktur korygujących w formie
elektronicznej - jako pliki w formacie pdf - na wskazany w złożonym zamówieniu adres
poczty elektronicznej lub na adres, z którego zamówienie było składane.
5. Kontrahent dokonujący zakupów na stronie firmowej Vape Drop sp. z o.o.,
"tj https://vapedrop.pl/" wyraża zgodę na przesyłanie w razie konieczności wszelakich pism na
przykład "faktury, wezwania do zapłaty itd." wspomniane pisma zostaną przesłane na podany
przy rejestracji adres mailowy a potwierdzenie przesłania pism zostanie dostarczony przez
drogę telefoniczną oraz drogę elektroniczną. Ma to na celu należycie poinformować
Kontrahenta o przesłaniu mu dokumentów.
§6. Koszty, sposób i terminy dostawy
1. W Sklepie Internetowym są dostępne następujące sposoby dostawy/odbioru towarów:
a. przesyłka kurierska za pośrednictwem InPost sp. z o.o. z siedzibą ul. PANA TADEUSZA 4
30-727 KRAKÓW , wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,
prowadzonego przezSĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W
KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU
SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000028368, posiadająca NIP: 6793108059, kapitał
zakładowy: 116 278 450,00 ZŁ PLN;
b. towar może być wydany w jednostce organizacyjnej Sprzedawcy pod adresem: ul.
Westerplatte 72, 58-100 Świdnica, wyłącznie po wcześniejszym indywidualnym
uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
2. Koszt dostawy określany jest po przygotowaniu zamówienia na podstawie jego wagi, kubatury
i ewentualnie innych cech charakterystycznych dla danej przesyłki.
3. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa Klient. Termin dostawy przesyłki wynosi
maksymalnie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, chyba że w drodze
indywidualnych ustaleń uzgodniono inny termin. Przewoźnik co do zasady doręcza przesyłki
tylko od poniedziałku do piątku - za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo
wolnych od pracy.
4. W razie wykrycia naruszenia przesyłki przy jej wydawaniu, Klient powinien zażądać od
dostawcy protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli
już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie przesyłki nie dające się zauważyć
przy odbiorze, Klient powinien w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki zawiadomić o nich
dostawcę.
§7. Odpowiedzialność
1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy bądź ograniczenia techniczne, w tym
szybkość przesyłu danych sprzętu komputerowego, urządzenia końcowego, systemu
teleinformatycznego oraz infrastruktury telekomunikacyjnej, z których korzysta Klient, a które
uniemożliwiają Klientowi korzystanie ze Sklepu Internetowego.
2. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie technicznej zgodności pomiędzy
wykorzystywanym przez siebie sprzętem komputerowym lub urządzeniem końcowym oraz
systemem teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym, a Sklepem Internetowym.
3. Klient ponosi odpowiedzialność tak jak za własne działania lub zaniechania za działania lub
zaniechania innego podmiotu, któremu umożliwia korzystanie ze Sklepu Internetowego za
pośrednictwem własnego Konta Klienta.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania ze Sklepu Internetowego
Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, Regulaminem lub przyjętymi w tym
zakresie zasadami współżycia społecznego lub zwyczajami.
5. Sprzedawca zastrzega możliwość zawieszenia lub zakończenia świadczenia poszczególnych
funkcjonalności Sklepu Internetowego z uwagi na konieczność konserwacji, przeglądu lub
rozbudowy bazy technicznej, w przypadku gdy nie naruszy to praw Klienta.
6. Na podstawie art. 558 § 1 kodeksu cywilnego Sklep Internetowy wyłącza swoją
odpowiedzialność z tytułu rękojmi w całości.
7. W przypadku otrzymania towaru z wadą Klientowi przysługuje roszczenie reklamacyjne,
wyłącznie w sytuacjach uzgodnionych ze Sprzedawcą.
8. Roszczenie reklamacyjne nie przysługuje w razie uszkodzenia bądź zerwania banderoli przez
Klienta, bowiem taki zwracany towar nie jest możliwy do ponownej sprzedaży, tym samym
nie podlega on reklamacji, a Sprzedawca nie dokona zwrotu ceny za towar.
9. Sprzedawca nie jest gwarantem Towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji
jakości obejmującej Towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane przy Towarze.
Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w
dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru.
10. Sprzedawane towary mogą być objęte gwarancją producenta, importera lub dystrybutora. O ile
na dany towar została udzielona gwarancja, jej treść i warunki zostały umieszczone przy tym
towarze w Sklepie Internetowym. Roszczenia z tytułu gwarancji należy kierować bezpośrednio
do gwaranta.
11. VapeDrop Sp. z o.o nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody lub straty wynikające
z przeterminowania produktów. Klient korzystający z naszych usług lub produktów wyraża
zgodę na zwolnienie firmy z jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu.
§8. Zasady przetwarzania danych osobowych
1. Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na
przetwarzanie przez Sprzedającego danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych.
2. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Sklep Internetowy wyłącznie w celu
należytego wykonania umowy sprzedaży, w szczególności skutecznego potwierdzenia
otrzymania i przyjęcia zamówienia do realizacji oraz dostawy towaru pod wskazany przez
Klienta adres, chyba że Strony postanowią inaczej.
3. Klient ma prawo do wglądu w przechowywane przez Sprzedawcę dane osobowe, ich zmiany
lub usunięcia.
4. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych
osobowych.
5. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia
Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy Sprzedaży.
6. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce
„Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.
§9. Postanowienia szczególne związane
ze świadczeniem
usług drogą elektroniczną
1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy, niniejszy
Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust.
1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Sklep Internetowy nieodpłatnie udostępnia klientom niniejszy Regulamin przed zawarciem
umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, także w taki sposób, który umożliwia
pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu
teleinformatycznego, którym posługują się usługobiorcy. W szczególności usługobiorcy mogą
bez jakichkolwiek ograniczeń pobierać Regulamin ze strony www.vapedrop.pl jako plik w
formacie html, zapisywać Regulamin na posiadanych nośnikach pamięci oraz wydrukować go
w dowolnej ilości egzemplarzy.
3. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep Internetowy są
następujące:
a. zawieranie umów sprzedaży on-line – w zakresie towarów sprzedawanych przez Sklep
Internetowy;
b. przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie
zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji,
przebieg realizacji zamówienia, zwraca się o wystawienie opinii, komentarzy i ocen.
4. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, a w szczególności wymagania techniczne
niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep
Internetowy są następujące:
a. połączenie z siecią Internet;
b. przeglądarka internetowa umożliwiająca wyświetlanie na ekranie urządzenia końcowego
dokumentów hipertekstowych (HTML);
c. adres poczty elektronicznej.
5. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym.
6. Warunki i tryb zawierania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie umowy
sprzedaży on-line oraz umowy o świadczenie usługi przesyłania wiadomości e-mail, w których
Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności,
przyjęcie zamówienia do realizacji, przebieg realizacji zamówienia.
7. Sklep Internetowy informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za
pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem każdego
użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną,
jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju
oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” czy
„konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym związanych ważne jest, by Klient zaopatrzył
swój sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale
go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje.
8. Sklep Internetowy informuje, że wprowadza następujące dane, niebędące składnikiem treści
usługi świadczonej drogą elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się
Klient: cookies - są to krótkie pliki tekstowe, zawierające informacje, zapisywane w systemie
informatycznym Klienta (tj. na urządzeniu końcowym, z którego dokonano połączenia ze
Sklepem Internetowym), możliwe do odczytania przez Sklep Internetowy. Pliki te pozwalają
na późniejszą identyfikację Klienta w razie ponownego połączenia z Klientem z urządzenia
końcowego, na którym zostały zapisane. Cookies są wykorzystywane przez Sklep Internetowy
w następujących celach: dla ułatwienia Klientowi korzystania z zasobów Sklepu
Internetowego, w celu dostosowania wyglądu Sklepu Internetowego do oczekiwań i potrzeb
konkretnego Klienta (tzw. personalizacja), w celu monitorowania ruchu na stronach Sklepu
Internetowego, w tym porównania częstotliwości korzystania z określonych zasobów przez
Klienta oraz w celach marketingowych. Klient ma prawo w każdym czasie wyłączyć
„cookies”. Wyłączenie obsługi „cookies” jest możliwe w przeglądarce Klienta.
9. Sklep Internetowy może przesyła Klientowi e-maile lub wiadomości SMS, w których
potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia
do realizacji i przebieg realizacji zamówienia.
§ 10.Reklamacje
1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi towar zgodny z zamówieniem, który jest
wolny od wad.
2. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są
zamieszczone w Kodeksie Cywilnym w szczególności w artykułach od 556 do 576.
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego, jeżeli produkt ma wadę fizyczną
ukrytą zmniejszającą jego wartość lub użyteczność. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za
wady fizyczne ukryte, które powstały po wydaniu produktu Zamawiającemu.
4. Roszczenie reklamacyjne nie przysługuje w razie uszkodzenia bądź zerwania banderoli przez
Klienta, bowiem taki zwracany towar nie jest możliwy do ponownej sprzedaży, tym samym
nie podlega on reklamacji, a Sprzedawca nie dokona zwrotu ceny za towar.
5. VAPE DROP nie udziela gwarancji na sprzedawane Towary oraz nie świadczy usług
posprzedażowych.
6. Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w dowolnej formie, np. pisemnie na adres siedziby
Sprzedawcy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@vapedrop.pl
7. Produkty zgodne z warunkami zawartej umowy sprzedaży, nieposiadające żadnej wady
fizycznej nie podlegają reklamacji.
8. Sprzedawca ma prawo nie odebrać towaru zareklamowanego przez Klienta, jeżeli na
podstawie wstępnych informacji stwierdził że produkt nie nadaję się do reklamacji.
9. W celu złożenia reklamacji zalecane jest, aby Klient podał następujące informacje, jednak
niepodanie wskazanych danych nie wpływa na proces reklamacyjny, a jedynie może być
pomocny dla Sprzedawcy w toku rozpatrywania reklamacji:
a. dane osoby zgłaszającej reklamację w celu kontaktu oraz dane Sprzedawcy,
b. datę zakupu reklamowanego towaru oraz datę zgłoszenia,
c. przedmiot reklamacji,
§11. Postanowienia końcowe
1. Kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
pod nr (+48)536 731 746 Kontakt drogą elektroniczną możliwy jest przez całą dobę za
pośrednictwem adresu mailowego: kontakt@vapedrop.pl
2. Sklep Internetowy zapewnia, że w każdym momencie na witrynie
internetowej www.vapedrop.pl znajduje się aktualnie obowiązujący Regulamin.
3. W wypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są
realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia
zamówienia.
4. Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.
5. Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.
6. Regulamin stanowi utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i
podlega ochronie prawnej.
7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie znajdują odpowiednie
zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
8. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie
właściwy sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.